Veelgestelde vragen

 

Contact

 

  • Hoe kan ik contact opnemen met Halaal Style?
    Als u vragen of opmerkingen heeft kunt u contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar: info@halaalstyle.nl. Ook kunt u ons (via Whatssapp) bereiken via het telefoonnummer: 06-54795296.
  • Hebben jullie een winkel?
    Nee, wij verkopen enkel online. 
  • Hoe kan ik mij inschrijven voor de Halaal Style nieuwsbrief?
    U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief door op deze link te klikken. Onze nieuwsbrief bevat informatie over nieuwe collecties, trends en acties. U kunt zich op elk gewenst moment weer uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Bestellen

 

  • Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
    Nee, u heeft geen account nodig om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen.
  • Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een email met de orderbevestiging. Dit betekent dat wij uw bestelling in goede orde hebben ontvangen en deze zo snel mogelijk zullen verwerken. Nadat wij uw bestelling hebben afgegeven aan PostNL, ontvangt u opnieuw een email met daarin een Track & Trace code. U kunt op de website van PostNL bekijken wat de huidige status van de levering is
  • Kan ik bestellen vanuit een ander land dan Nederland?
    Ja, het is mogelijk om vanuit een ander land te bestellen dan Nederland. Wanneer u uw bestelling wilt laten versturen naar een land binnen de EU dan is het mogelijk om de bestelling via onze website te plaatsen en het land te kiezen wanneer u uw persoonlijke gegevens invult. De verzendkosten worden dan automatisch toegevoegd aan uw bestelling. De verzendkosten zijn per land verschillend.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    U heeft het recht om uw bestelling te annuleren. Neem voor een te annuleren bestelling contact op met de klantenservice via info@halaalstyle.nl onder vermelding van uw ordernummer. Het kan voorkomen dat uw bestelling al verzonden is op het moment dat u deze wilt annuleren. U kunt het dan na ontvangst retour sturen. U ontvangt, nadat wij uw retour ontvangen hebben, uw aankoopbedrag met aftrek van verzendkosten terug.
  • Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
    Ja, dit is helaas mogelijk. Wij doen er uiteraard alles aan om dit te voorkomen.

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen op halaalstyle.nl?
    iDEAL
    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw vertrouwde internetbankieren bij een online aankoop.  
    Bancontact
    Klanten uit België kunnen veilig en gemakkelijk betalen via Bancontact. Het online betalen via Bancontact verloopt via uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. U kunt gebruik maken van deze methode, als u bankiert bij één van de volgende banken: Dexia, Fortis, ING, Fintro, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank. 
    SOFORT Banking
    SOFORT Banking is een velige Europese betaalmethode waarmee betalingen gedaan kunnen worden zonder dat consumenten extra accounts aan hoeven te maken. SOFORT Banking is beschikbaar in 8 Europese landen. Hiermee is het de ideale betaalmethode om consumenten over heel Europa te bereiken. SOFORT Banking is beschikbaar in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen. Het werkt met de meeste consumenten banken uit deze landen.

  • Mijn betaling is mislukt. Hoe kan ik mijn bestelling toch afronden?
    Als uw betaling niet wordt geaccepteerd of er wordt een fout weergegeven, neem dan direct contact op ons door een e-mail sturen naar info@halaalstyle.nl
  • Is het mogelijk om achteraf te betalen?
    Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

Levering

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Halaal Style streeft ernaar alle bestellingen uiterlijk binnen 1 tot 4 werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden. Dit gebeurt via PostNL naar het bij de bestelling opgegeven afleveradres. Mocht de levertermijn om bepaalde redenen afwijken, krijgt u hiervan via e-mail een bericht.
  • Ik heb na zeven dagen mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
    U kunt dan contact opnemen met ons door een email te sturen naar info@halaalstyle.nl
  • Wat betaal ik aan verzendkosten?
    De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn gratis vanaf €75-. Bij een orderbedrag onder €75,- rekenen wij €6,50 verzendkosten. Deze verzendkosten worden automatisch aan uw bestelling toegevoegd. Voor zendingen naar het buitenland worden ook verzendkosten in rekening gebracht bij het plaatsen van uw bestelling. De kosten hiervan hangen af van de bestemming.
  • Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
    Halaal Style werkt samen met PostNL pakketservice. Heeft u online een bestelling geplaatst, dan wordt deze verstuurt via PostNL en zo snel mogelijk bij u afgeleverd.

Ruilen en retour

  • Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe gaat dit in zijn werk?
    U kunt artikelen ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Het enige wat u hoeft te doen is de artikelen in oorspronkelijke staat, dus ongedragen, (alleen passen mag wel) en onbeschadigd terug zenden. U vult ons adres en en plakt dit op het pakketje. Vervolgens levert u het af bij een PostNL servicelocatie.

    Binnen maximaal 5 werkdagen na ontvangst van uw retourzending behandelen wij de zending en betalen wij het aankoopbedrag terug. Bij het retour sturen van artikelen wordt €6,50 in rekening gebracht. Dit bedrag wordt van het terug te storten bedrag ingehouden. Enkel bij een duidelijke leveranciersfout worden de verzendkosten door ons betaald. Bij het retour sturen van uw bestelling vanuit een ander land dan Nederland, verzendt u het pakket via een pakketdienst naar keuze. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

    Voorwaarden  Ruilen en Retourneren

    1. De artikelen, welke u wilt ruilen/retourneren, moeten per omgaande, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling bij ons binnen zijn.

    2. Ruilingen/retouren die niet binnen de gestelde termijn bij binnen zijn, worden niet door ons geaccepteerd.

    3. De artikelen  worden niet teruggenomen indien het artikel
       a. gedragen en/of gewassen is (enkel passen mag wel)
       b. uzelf hebt getracht een gebrek te herstellen 

    4. Alleen artikelen die via halaalstyle.nl zijn gekocht mogen worden geruild of worden geretourneerd. Afgeprijsde artikelen vallen hier niet onder. 

  • Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen/mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik nu doen?
    Ondanks onze uiterste zorg en controle kan er helaas wel eens iets mis gaan. Wij adviseren u daarom om alle artikelen na ontvangst te controleren op beschadigingen/verkeerde leveringen. Mocht dit het geval zijn, dan kunt u contact met ons opnemen (via de e-mail) om tot een oplossing te komen. U kunt de artikelen vervolgens terugzenden (zie Ruilen). Belangrijk is dat u de beschadiging/problemen zo snel mogelijk meld. U ontvangt dan zo snel mogelijk een vervangend artikel, of u krijgt uw geld terug.

    Voor het retour sturen van artikelen met een defect of verkeerd geleverde artikelen rekenen wij geen verzendkosten. Voor het retour sturen van artikelen met een defect of verkeerd geleverde artikelen vanuit een ander land dan Nederland worden verzendkosten vergoed.

  • Binnen hoeveel dagen moet ik mijn bestelling retourneren, mocht ik niet tevreden zijn?
    U dient uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren/ruilen.

  • Kan ik ook afgeprijsde artikelen retourneren?
    Nee, afgeprijsde artikelen kunnen niet geretourneerd en/of geruild worden. Uitzondering hierop is enkel als het een duidelijke leveranciersfout betreft. 

Klachten en opmerkingen

  • Ik heb een klacht over Halaal Style of een bestelling. Waar kan ik deze indienen?
    Wij vinden tevreden klanten belangrijk. Service en kwaliteit zijn daarom erg belangrijk. Wanneer u niet tevreden bent over onze service of de kwaliteit van een product, neemt u dan contact met ons op. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u graag naar een passende oplossing.
  • Wat moet ik doen als ik een fout ontdek op halaalstyle.nl?
    Onze webshop zou naar behoren moeten werken. Mocht u toch een fout ontdekken dan horen wij dat graag. U kunt een email sturen naar info@halaalstyle.nl om de fout te melden.
  • Mijn vraag staat niet tussen ‘Veel gestelde vragen’.
    U kunt uw vraag stellen door contact op te nemen met ons via info@halaalstyle.nl